![]() |
Last.fm
Wie van jullie heeft het? :)
|
Me.
|
jaaa :d wat is je nickname? :$
|
SdJonge
Toevallig heb ik t 5 dagen (sinds ik na een jaar tijd mn oude account vergeten ben) |
cool man :P wel veel plays zo snel al!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
8{ |
Citaat:
Hahaha deze is mooi :') |
Citaat:
|
Music
Turned On All Day Long |
Citaat:
|
oh tjah, ik heb geen eigen computer die het doet, mn broertje is gameverslaafd en ik werk overdag hehe :P maarja heb inmiddels genoeg plays om goeie recommended artists te vinden :d
|
wat is het? ken 't niet
|
|
Ik ken het ook niet!
|
Het scrobbled je muziek :thumbsup:
Ook wel, het houdt alle muziek bij die je luistert. Laat zien hoeveel plays je per artiest, album en song hebt. Ook hoeveel plays in totaal natuurlijk. Op basis daarvan krijg je "advies" in artiesten die in jou muziekgenre vallen. En je kunt zien in hoeverre de muziek die jij luistert overeenkomt met wat een ander luistert. Volgens mij ook nog wel meer dingetjes. Tis gewoon voor de fun en soms handig :) Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
&Rippen houd je ook bezig, bespaart je veel gezeik als het eenmaal gebeurt is. Mengpanelen zijn er ook voor digitale muziek.. Mja, ieder z'n ding. Mij trekt het totaal niet om CD's en platen te gebruiken voor muziek, veel te veel gedoe. |
Het kan toch zijn dat 'ie die plays wel registreert? Dus zo obvious is het ook niet.
En rippen, fuck no. Ik heb enkele jaren geleden zo'n 600GB geript van de 1TB die ik had aan muziek. Alle ID3-tags handmatig invoeren etc. wekenlang werk bij elkaar. 4 jaar over gedaan om het bij elkaar te krijgen. Crasht mijn HD. Godverdomme. Ik ga daar dus echt niet weer aan beginnen. En mijn mengpaneel staat niet aangesloten op mijn laptop, want dan heb ik geen optische kwaliteit. En ik zei al dat ik het niet erg vind om heen en weer te lopen. Dus zo veel 'gezeik' is het voor mij niet. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ah ja dat het niet in de statistieken komt te staan idd snap ik je?
|
Citaat:
Dat het bij je 'now playing'-lijst komt te staan. |
Citaat:
|
Labels aanpassen? Wat bedoel je?
Edit: Of bedoel je foute labels? Ik doelde meer op artiesten die zij echt niet kennen. :P |
Pendulum – The Island - Pt. I
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mhm.. k denk dat ik pt 1 beter vind. 1sec, even na elkaar luisteren! |
ik ga toch voor pt1 :yes:
|
Citaat:
Ik snap het systeem ervan nog niet helemaal wanneer een artiest gescrobled kan worden, misschien als meerdere mensen het luisteren? ik zou het niet weten. :? |
Citaat:
wanneer er een artist-page gemaakt wordt doordat je muziek luistert die eerst nog onbekend was voor last.fm, wordt deze niet gescrobbled. je kunt nog steeds wel beschrijvingen toevoegen etc., zodat mensen weten waar je naar luistert. De enige manier waarop je kan zorgen dat deze muziek wel gescrobbled wordt, is door zelf van tevoren een artist-page aan te maken voor de desbetreffende artiest, en de albums+nummers etc. toe te voegen, als artiest. |
ik heb het even geprobeerd snel. alleen de artiest zelf kan hiervoor zorgen. moet apart registreren etc.
|
Ok, bedankt! Weten we dat ook weer. :D
|
yeah, en dat allemaal bij faq, best wel obvious
|
i has last.fm :)
|
username?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik blijf ff spammen hier,
werkt wel lekker |
Okeee tof
laatste spam :P chill program! thnx Vlin :) |
ajb :+
|
Citaat:
heb jou en vlinder geadd :P |
Eén nadeel, ik heb crap-internet, dus ik kan het niet gebruiken :')
|
Citaat:
Very low :7 |
Citaat:
|
Citaat:
Balkje is bijna helemaal vollllll |
Ja alleen klopt het gewoon niet. :P muziek die jij constant luistert luister ik soms eens een nummer van. behalve pendulum dan ;)
|
Citaat:
Dus miss klopt t toch wel ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.