![]() |
Hoe groeien?! Help?
Hallo, ik ben 14 jaar, 1m78 ongeveer. Maar ik wil nog wat langer worden, heeft iemand een idee hoe, en wanneer ong de groeischijven dichtgaan en of ik nog zal groeien. Sommige zeggen dat het ook genetisch is, maar ik ben een kop groter als mijn ouders, maar mijn ooms zijn lang 2m+ en mijn pa zijn familie + oom , ze zijn ook groot en zn oom ook 2m+ . Iemand die mb vraag kan beantwoorden? Danku
|
Waarom zou je nog willen groeien dan?
Geen flauw idee eigenlijk hoe, maar meestal groei je nog door totdat je 16/18 bent. Als je er een hele goede rede voor hebt, zou je groeihormonen kunnen doen, maar ik geef je weinig kans, want dat wordt eigenlijk alleen gebruikt bij mensen met een groeistoornis. Omdat je nog in de groei bent, zou ik gewoon beginnen met gezond leven. Cliche misschien, maar hoe gezonder je leeft, des te "sneller" je groeit. |
Citaat:
|
Hahaha, bedankt voor jullie reacties, en ja. "Gezonder leven, zou wel een oplossing zijn. Niet dat ik dik ben ofzo, maar ik sport, maar gezond eten is wat anders. En waarom ik nog wil groeien? Mijn droomlengte is 1.86cm. Klinkt raar, maar toch is het zo.*)
|
Citaat:
|
Ik ben 1.85 dat vind ik meer dan genoeg. Dan moet 1.78 echt geen ramp zijn.
|
zeur niet, alles boven de 1,75 is prima.
|
Je kunt altijd nog hakken dragen.
|
Hmmm.... Ik ben een jongen xd . Dus geen hakken voor mij. Maar zou basketbal ook een goede manier zijn. En jongens groeien normaal tot hun 18de of 21ste ofz? :)
|
wat zit je nu dan te zaniken?
|
Wat zou basketbal toe moeten voegen aan je groei?
|
eentje maar?
|
Speel jij basketbal met 2 basketballen dan?
|
Dat doet toch iedereen?
|
Oké, dan is het goed.
Excuus voor de verwarring. |
ga toch voetballen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.