![]() |
mijn vader missen.
hii,
Ten eerste weet ik niet of dit onderwerp wel bij 'gezondheid & lifestyle' past, maar ik vond geen andere toepasselijke dus koos ik deze. Mijn vader is momenteel in Aghanistan voor zijn werk. Het is daar erg gevaarlijk en ik maak me zorgen om hem. Het duurt wel even voor hij terug is, maar ik mis hem echt heel erg! Ik weet dat ik niet zo moet zeuren, maar heeft iemand tips? En dan bedoel ik meer richting hoe ik me minder zorgen kan gaan maken? Alvast bedankt! |
Lastig joh, ga wat leuks doen met je moeder. Of probeer met hem te skypen? Gewoon eerlijk aan hem vragen: "Pap, zonder het te bagatelliseren, wat zijn nou de echte risico's?". Want als hij eerlijk is, kan je ook minder wilde fantasieën creëren en zul je misschien makkelijker met je zorgen omgaan.
Want zorgen zijn normaal, probeer er alleen zo nuchter mogelijk mee om te gaan. |
dankje voor de tip Chitesel. Ik zal het er vandaag over hebben als ik weer kan skypen met hem. :)
|
Ja Skypen!
|
wat is zijn werk?
|
Baloe hahaha ja hij is militair en Henkus dat weet ik allemaal, maar toch blijf ik nadenken weetje..
|
weet niet hoe oud je bent, maar zoals inderdaad al gezecht is probeer niet te veel te fantaseren over wat allemaal mis kan gaan.
|
Citaat:
met je tnt, aap |
Maar een arts gaat niet meer een geweer om zijn nek een Taliban dorp in rennen. :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overgroot, there we go.
|
Ja, zo kunnen wij wel door blijven gaan.
Nu ben ik wel benieuwd, wat is de functie & rang van je pa Anne? |
skype!!!
|
Syoung, hij is luitenant-generaal. Het is trouwens Anna, maar maakt niet uit hoor. :)
|
Oh sorry, Anna ;)
Nou, als je pa Luitenant-generaal is, dan hoef je je niet zoveel zorgen te maken om hem hoor. Maar een beetje zorgen is gewoon gezond als je pa in Afghanistan zit. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Oh, lol, nice Henkie :+ |
Ik zie dat ik een kans om te flamen gemist heb.
damn. |
Balen man!
|
feels bad man
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:42. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.