![]() |
AK vraagje
Hallo,
Weet iemand hier wat de absolute ligging en de relatieve ligging is van Nederland? Snap echt niet hoe je dat moet doen in de atlas. Xje |
Dan vraag je dat maar op school.
|
generatie Z...
|
Stel ook een petitie op anders, of draai je boek om. :z
|
|
Hahaha lekker behulpzaam zijn jullie hier zeg gatverdamme. :kots:
Allemaal ongesteld zeker. |
huh, hoe weet jij dat?
|
Citaat:
|
Anders ga je eens even niet zo bijdehand doen?
|
Citaat:
|
:love:
|
Wat een held :')
|
bier held :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is zelfs een beetje lachwekkend. |
erwin
? |
Citaat:
En nee, je wordt inderdaad geen strontschepper. Daar hebben ze iemand met hersens voor nodig. Maar ja, al je te stom bent om je eigen huiswerk te kunnen maken.. tl;dr: doe eens doodgaan? |
Citaat:
|
Je hoeft hier niet te herhalen wat je moeder altijd zegt.
Opbokken nu. ;) |
Citaat:
Ow wacht, slimmer zijn dan jij is ook totaal geen prestatie natuurlijk. Je gehele breincapaciteit is natuurlijk opgegaan aan het foutloos spellen van het woord 'huiswerk'. Alleen jammer dat je tijdens het spellen niet ook meteen de betekenis van dat simpele woordje hebt kunnen doorgronden. Maar ach, je moet van dom schopvolk natuurlijk niet al teveel verwachten. VMBO'ers die op de HAVO terecht komen, het moet niet gekker worden. |
Citaat:
|
Ik hoefde niet eens in de klas te zitten om mijn vakken te halen.
In tegenstelling tot jou beschik ik namelijk wel over een bovengemiddelde intelligentie, een term waarvan jij hoogstwaarschijnlijk denkt dat het een nieuw soort pizza is. |
Citaat:
|
gaap, eerlijk gezegd schrijf ik mijn stageverslag, maar jij bent zo achterlijk dat ik met liefde mijn werk even aan de kant schuif voor wat laagdrempelig entertainment.
Moet je niet al lang in bed liggen jochie? Straks wordt je mama nog boos. |
Ztje.
lid Geboortedatum 23 augustus 1992 (19) |
Citaat:
|
doe de tokkies de groeten :wave:
|
Hij negeert mij, tot twee maal toe.
|
Ik heb medelijden met je.
Biertje doen dan maar? |
Ztje. vandaag 00:52
This Message is Moderated Ik ben een zij. En ik zeur omdat ik ongesteld ben. View Conversation Report Ztje. heeft mij zojuist verteld dat wij met een 'zij' te makken hebben. |
dat maakt het alleen maar erger.
stom bontkraagjes volk. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:50. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.