![]() |
Puffy Tepels
Hallo,
Ik heb al bijna 2 jaar last van dikke opgezwollen tepels en ik kan er niet vanaf komen denk ik. Er zit geen schijf onder of iets hards. Ik heb hier heel hard hulp bij nodig. In de zomer zie je het nogal goed in de tshirts en in de winter niet omdat je dan een dikke trui aan hebt. Groeten.:'( |
:')
Puffy.... :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan iemand helpen?
|
Puffy puf... :+
|
Dat hebben wel meer mensen. Ik dacht iets met puberen en een term als gynaecomastie.
Heb je wat te googelen, gaat vaak vanzelf over. |
Best geil, zolang het maar niet van die DVD-size dingen worden.
|
Ehm... It's a dude?
|
:+
|
Citaat:
|
Hij heet Pim.
|
|
Wij...willlen... TIETEN ZIEN!
WIJ WILLEN TIETEN ZIEN! WIJ...WILLEN... TIETEN ZIE.... ow, het is een dude. laat maar. |
Gasten doe niet grappig! Ik heb precies t zelfde alleen het is al erg gezakt, ze waren eerst veel dikker dus besloot ik naar de dokter te gaan, hij zij dat het temaken heeft met de pubberteit, ik ben daarna veel gaan trainen en nu kan ik dus gerust een T-shirt aan ! Veel sterkte! T is heel kut
|
whoru
|
Citaat:
|
Op die anderen zitten alleen maar fags..
|
gemeen....leer een dikkere huid te ontwikkelen en kom uit je beschermende koepeltje.
de enige manier om te stoppen met janken dat de wind zo'n pijn doet als ie langs je tere perzik huidje strijkt is door elke dag steeds langer in de wind te staan. welcome to leerlingen.com, your personal hurricane/shitstorm. |
They are called: shirties!
|
Citaat:
|
Neuh, dan hadden we hier nog een vrachtlading meer aan rand debielen en
|
Ik ben een neger..
|
neger ezels zijn dan weer tof.
|
:')
|
Citaat:
|
nou nou, je beschrijft jezelf nou niet bepaald flatteus he?
Probeer het even voorstellen subforum anders eens, weten wij ook met wie we te maken hebben :) |
Citaat:
Maar dat kon jij ook niet weten, can't blame you. |
Niemand kan alles weten, al doe ik van tijd tot tijd een dappere poging :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben trouwens 19, dus ik heb geen schoolplein meer. Dat is het email adres van mijn vriend. ;-) PS. Ik ben hier ook niet voor serieuze doeleinden als je dat misschien dacht. |
http://weknowmemes.com/wp-content/up...hese-fucks.jpg
Trolling here is like trolling in an ocean of trolls. trollception. |
Citaat:
|
:+
1 week max. tot de ban-knop weer eens wordt gebruikt. |
Citaat:
|
Hah. Iemand die liegt een vrouw te zijn moet wel enorm zielig zijn, maar iemand die niet geloofd dat iemand die zegt dat die een vrouw is, een vrouw is, moet wel heel alleen zijn.
Jammer genoeg voor jullie, ben ik toch echt een vrouw. ;-) |
Douchebag...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.