![]() |
Speedo of niet??
Hallo allemaal,
ik ben 15 jaar oud en ik vroeg me af in wat voor een zwembroeken jullie zwemmen.Ik zwem altijd in een speedo (met pijpjes)http://www.google.be/imgres?hl=nl&sa...70&tx=91&ty=45 Maar andere jongens dragen ook shorts... Wat doen jullie en wat vinden jullie hiervan???? |
kan er aub iemand antwoorden!!!
|
Nee
|
Wat bedoel je met nee?
|
Nou, nee.
|
:')
|
mense aub, ik heb dus wel een vraag he...
|
wat is de reden van je vraag?
voel je je niet op je gemak ofzo? |
inderdaad
|
dan moet je wat anders dragen
je draagt iets omdat je je er fijn in voelt, niet om wat anderen denken |
ik draag een korte zwembroek met een lange erovereen. je naam komt me bekent voor :S
|
wat heeft dit trouwens met seksualiteit te maken??
|
Citaat:
Citaat:
|
facepalm.jpg
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
het zijn 2 verschillende leden 8) |
Als je van beren leren kan
Van slimme beren leren kan Is dat iets wat je echt proberen moet Want hoe je profiteren kan Daar weten beren veel meer van En beren zijn als leraar beregoed Dit bos is een wonder Eet alles op Sla ook eens een noot Stuk op je kop De lekkere honing van de bij Die maakt dat dier speciaal voor mij Ook mieren smaken deksels goed Een mier die houd van lekker zoet En mieren smaken naar..... Er valt een heleboel te leren van een beer Ja van een beer Als je bij beren leren kan Bij slimme beren leren kan Dan is dat in het bos een groot gemak Ja wat een beer je leren kan Dat zal je zeer waarderen man Het oerwoud valt je minder op je dak Maak zelf eens een fruitsla Met fruit dat prikt Iets waar ik van uitga Zodat ik nooit schik Ik denk dan er prikken misschien een paar Dus ik pas op mijn fikken En kees is klaar En een hoge boom die krijgt een dauw Een beer schud het eten uit zijn mouw Er valt een heleboel te leren van Baloe Van beer Baloe Als je van beren leren kan Van slimme beren leren kan Dan sta je later zelden meer voor aap Nee je kan nooit beweren man Dat jou een beer niks leren kan Een beer die zegt het echt recht voor z'n raap Een beer die staat als leraar nooit voor aap http://www.welkom.nu/afb/103.jpg |
Citaat:
|
mindfuck dit.
|
faal
Citaat:
|
let zelf een beetje op...
:') |
Citaat:
Wij verstaan geen bontkraagiaans. |
Citaat:
Echt een gaaf systeem, pesten.:Y) |
Een systeem zo goed, dat wij hier op ll.com het tot topsport verheven hebben :yes:
|
|
|
Bij mij in het zwembad draagt iedereen gwn een lange. Zelfs de nerds.
|
Citaat:
|
|
|
Ok, klaar met de leuke plaatjes :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.