![]() |
afvallen
hallo,
ik ben in 3 maanden 10 kg afgevallen en als k er nu nog 4 afval zit ik op ondergewicht. natuurlijk wil k dit voorkomen omdat k gwn niet te dun wil zijn. k sport ongeveer 7 uur in de week, en dan eigenlijk vooral fietsen en wielrennen. ik wil niet meer afvallen maar ook niet minder sporten, meer eten werkt niet want ik zit gwn propvol en dan wil k ook gwn niet meer verder eten. wat moet k doen om niet verder af te vallen? |
spieren kweken
|
hangt er vanaf, wat heb je allemaal gedaan om die 10 kilo kwijt te raken?
Als dat bewust is geweest, doe die dingen dan gewoon niet meer, of in ieder geval minder. |
meer eten, makkelijker kan niet
|
blaab :love:
|
ik heb eigenlijk niets gedaan om af te vallen en meer eten lukt niet dat krijg k namelijk gewoon niet weg.Spieren kweken ben ik deels mee bezig maar teveel spieren is bij een vrouw gewoon niet mooi. en ik kan niet minder gaan sporten want ik heb een doel waar ik voor aan het trainen ben.
|
wat is je eetpatroon?
eet je wel regelmatig? dat is net zo belangrijk als de hoeveelheid voedsel namelijk. |
eigenlijk gewoon 3 keer per dag gwn ontbijt lunch avondeten en dan tussendoor af en toe ook nog wel wat. ik sla alleen af en toe ontbijt over en dan eet k om 10 uur wat
|
eetpatroon lijkt wel redelijk in orde, aangenomen dat je gezond eet.
zijn er andere dingen veranderd in die maanden dat je afgevallen bent? |
Ontbijt overslaan is nooit verstandig, maar zal dit waarschijnlijk niet verklaren.
|
ja ik weet dat het niet verstandig is maar af en toe kan k gewoon echt niet ontbijten, dan krijg ik het gewoon niet weg. en het is inderdaad heel apart omdat k normaal gesproken een paar kilo aan kom in de winter doordat ik dan niet wielren
|
toch maar minder sporten en meer eten
|
Nu vraag ik me toch ineens af waarom TS ooit gebanned is.
|
was hij niet op de uitscheld-tour gegaan?
|
kan ik me niet eens herinneren, dus erg welbespraakt kan hij nooit geweest zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.