Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
1: Het is niet zo dat alle moslims willekeurig mensen gijzelen en vermoorden.De meerderheid van de moslims zal dat overigens beamen.
2: Gevaarlijk is het omdat dit soort 'tegenaanvallen' tegen gelovigen en moskeeën even onschuldige mensen treft als zij die aangevallen worden in Irak.
3: Dit zaait haat, wellicht een voedingsbodem voor de uitbreiding van het kleine percentage achterlijken die in naam van de Islam als barbaren te keer gaan in Irak en als terroristen in andere delen van de wereld.
4: Ze hebben alleen niet altijd de middelen en de steun onder delen van de bevolking om taaie groeperingen effectief te bestrijden..
|
1: nee dat zei ik dus ook, ik zeg express moslims omdat we met zn allen hun aankijken als terroristen in naam van allah weer gruwelijkheden plegen. niet omdat dat ook de realiteit is, maarja jij zult ook wel weten dat de manier waarop mensen dingen zien meestal weinig met realiteit te maken heeft.
2: dat klopt, maar helaas is dat onvermijdelijk. Denk je nou echt dat terroristen de enige zijn die zomaar iemand doodmaken? moet je eens kijken wat een woedende menigte kan doen.
actie - reactie heet dat.
3: Dat saait haat? en al die aanslagen? en al die onthoofdingen?man ik kan zo langzaam aan geen moslim meer zien.
en ik weet zeker dat meer mensen er zo langzaam maar zeker zo over gaan denken. en dat is een direct gevolg van de haat die de terroristen tegen zichzelf gesaaid hebben, direct gevolg daarvan is wat ik dus al zei, men kijkt de moslim ervoor aan.
4: juist. en dat is nou net het probleem, als je bevolking niet meewerkt werkt het land ook niet mee, of zit ik dr naast? en die bevolking die ze steunt, dat zijn? moslims.
1 ding ff voor de goede orde, ik haat moslims niet, ik begin alleen wel spuugzat van dit gedoe te worden.