Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ibrahimovic had vorig jaar een gebroken teen én een slepende liesblessure, dat valt niet te bagatalliseren. Vorig CL seizoen was hij onzichtbaar, maar deed dan ook niet alle wedstrijden mee. Het seizoen ervoor scoorde hij 5 doelpunten in Europees verband. Hoe je het wendt of keert, de man was echt wel belangrijk voor Ajax. Een goed EK beoordeel ik natuurlijk niet op een geluksgoal tegen Italië , in de wedstrijd speelde hij gewoon sterk, afgezien van het duel met Nederland.
Wie weet hoe het met Anastasiou zal gaan, hij heeft zeker in de subtop aangetoond dat hij wat kan. Maar het is echt niet zo dat ik Ibrahimovic beter vind dan iemand anders omdat hij zogenaamd een vedette status of uitstraling heeft.
|
Jij niet, maar media wel

En wanneer die voortdurend die gozert ophemelen.. We weten toch allemaal hoe SC Heerenveen een subtopper is geworden? Puur macht van de media.. Met Zlatan is dat al net zo.. Op het EK speelde hij tegen Denemarken en Nederland ronduit matig, tegen de zeer zwakke Bulgaren redelijk goed, alleen tegen Italië blonk hij uit. Tja, dan had hij maar een blessure, van waarde was hij in ieder geval niet!
Nee, Zlatan is bij vlagen geniaal, maar met nadruk op bij vlagen. Anders zou Ajax hem ook nooit voor zo'n bedrag en met zo'n constructie laten gaan. Hij laat anderen niet beter spelen en is louter op eigen eer uit. Anastasiou is een teamspeler die nooit egoïstisch is maar altijd de beste oplossing lijkt te kiezen. Zlatan heeft een surplus aan talent, maar ik ben ervan overtuigt dat Ajax beter functioneert met Yannis in de basis!