Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
weet je wat ik een beetje jammer vind..
dat is dat ik echt weinig moslims gezien heb die zich er TEGEN uitspreken..
zwijgen is instemmen toch?
kortzichtig of niet, ik heb nu al een redelijke afkeer tegen moslims en dat zal het alleen maar vergroten als ze een nederlander onthoofden voor de tv..
ik zie het moslim geloof als een ZEER serieus gevaar voor onze christelijke samenleving en ik zal niet degene zijn die jou kleinkinderen komt redden van het hoofddoekjes dragen als hier over 70 jaar meer moslims dan christenen wonen..
dit is een simpel doorrekensommetje van geboorteratio's.
moslims kunnen kritiek op hun geloof totaal niet hebben. Christenen hebben hun portie kritiek al 300 jaar geleden gehad en krijgen dit overigens nog steeds.
en natuurlijk zal vast niet iedereen slecht zijn, maar take a stand..
en ik weet neit waar je woont, maar misschien lul je anders als je een maandje in den haag woont.
|
Misschien een lesje geschiedenis nemen? In het verleden kritiek op christenen? Je werd onheroepelijk omgebracht op de meest barbaarse wijzen. Hoe lang geleden zal dat niet voor het laatst zijn geweest? Ik gok dat het nog minder dan 100 jaar is.
Moslims spreken zich verder genoeg uit, kijk naar Frankrijk. Daar protesteren OOK moslims tegen de ontvoering van de Franse journalisten, terwijl het deels om hun geloofsovertuiging te doen is.
Kortom, doe niet zo kortzichtig.