Enkele bericht bekijken
Oud 4 September 2004, 00:52   #16
not-known
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik post hier wel weer wanneer rotterdam opgeblzen word of nederlandse kinderklassen gegijzeld worden..
volgens mij weten een aantal lui hier zelf niet what's up...

ps.. ar-tuur.. we leven wel degelijk in een staat die naar christelijke normen en waarden leeft.. dat heeft niets met de inrichting van het bestur te maken, maar simpel met je cultuur.
en ik wil niet in een moslim cultuur leven . never.

edit: 'mensen als jij' .. volgens mij is dat ook generaliseren.. voorlopig heb ik gister wel weer een meisje geholpen die op den haag centraal door een marokaan lastig gevallen werd..
Gelukkig worden mensen als jij (ja!) niet serieus genomen. Wat een overdreven gedoe zeg. Je moest eens weten hoeveel van die zo ontzettend vriendelijke christenen en geloofslozen er zijn. Voor het gemak gooien we die ook maar op 1 hoop. We zijn nou toch bezig. Voor de grap vlakken we die maar eens uit en doen we net alsof moslims het probleem zijn. Lekker makkelijk redeneren heh.
Heb ik een verrassing: Dat was niet op waarheid gebaseerd !
Dat je de meeste moslims herkent aan een kleurtje en andere kleding is voor jou alleen maar makkelijk, heb je een makkelijke afzeikgroep.
Dat doet denken aan joden in de jaren '30. Joden hadden ook 'rare kleding' en waren herkenbaar aan de verplichte ster.
Minderheiden afzeiken: Volksport nr. 1
  Met citaat antwoorden