Enkele bericht bekijken
Oud 5 September 2004, 21:17   #19
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Het is moeilijk om niet te gaan generaliseren als het om Moslim geweld gaat. Een feit is echter dat deze mensen bij veel moderne conflicten betrokken zijn en dan vaak als agressor. In mijn ogen kan er dan ook niet hard genoeg tegen opgetreden worden.
Wat is er moeilijk aan? De zaken liggen heel duidelijk hoor: er is een religie met honderden miljoenen aanhangers en een relatief klein percentage terroristen misbruikt dit geloof en gebruikt in naam van de Islam geweld. Radicale groeperingen en fundamentele mensen zijn er in ieder geloof. De terroristen onder hen druisen tegen alle basisregels van dat geloof in en moet je dus ook niet in één adem noemen met gelovigen die er niets mee te maken hebben. Je hoeft niet in een boerderij te wonen om te weten dat het niet 'de Islam' is die aanvalt, maar terroristen (moslim-FUNDAMENTALISTEN).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Gelukkig zien steeds meer mensen het gevaar van de Islam in en zal er in de toekomst een nog grotere beweging in gang worden gezet en ik kan niet wachten totdat die dag is aangebroken.
Hier begrijp ik dus werkelijk niets van.
Denk je nou echt in simpele patronen als 'moslims' tegen de rest?
  Met citaat antwoorden