Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
En zo denken idd al die moslims nu precies. Het ligt nooit aan hun, zij zijn altijd het slachtoffer. Daar word ik pas kotsmisselijk van.
|
En dat zal jij weten? Voor het gemak gooien we maar ff een paar miljoen mensen op een hoop! Laten we nog ff doorgaan met een dikke flame!
Citaat:
Jij haalt nu conflicten aan die al lang voor Amerikaans ingrijpen aan de gang waren en vervolgens projecteer jij het zo dat het lijkt alsof Amerika de aanstichter is van het geweld in Israel Irak en Afghanistan.
De VS zijn een wereldmacht, met ongekende economische en militaire kracht. Je moet blij zijn dat dit land zich inzet over de gehele wereld. Vaak worden alleen de negatieve kantjes van deze zaak belicht, maar het feit dat de gehele wereldeconomie voor een groot deel steunt op het Amerikaanse kapitalisme dat vergeet je even voor het gemak. Dat amerikaanse militaire miljoenen mensen beschermen tegen moordlustige regimes wordt er ook niet bij verteld.
|
Woei wat een economische kracht! Dat land heeft er sinds jaren niet zo slecht voor gestaan.
Welke bescherming biedt Amerika mij? Ik heb er niks van gezien hoor. Sinds die 'geniale' invallen en die randdebiele nep steun van Nederland staat het complete land op zn kop. Nee god wat ben ik er bij mee. Ik voel me nou toch ZO opgelucht dat die regimes zijn gevallen. Nou zijn we echt van het terrorisme af hoor!
Way to go!
Citaat:
Je doet net alsof de VS ook maar de steun van inferieure landen nodig heeft.
|
Nou, laten we ons es terug trekken dan. Laat die Amerikanen et lekker zelf uitzoeken. Die Nederlandse regering loopt toch alleen maar als huppelkutjes achter de VS aan om maar positief in de belangstelling te komen voor de wederopbouw. Jah want stél... we zouden wel eens kunnen investeren daar! Wat et leger optreden heeft gekost? Wat de levens van de dode militairen hebben gekost? Ja nee, dat telt niet hoor.