Enkele bericht bekijken
Oud 6 September 2004, 17:46   #29
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
En dat zal jij weten? Voor het gemak gooien we maar ff een paar miljoen mensen op een hoop! Laten we nog ff doorgaan met een dikke flame!
Ja die gooi ik op een hoop, omdat ik niet voor iedereen een uitzondering kan maken, maar het is gewoon de heersende mentaliteit, die ook ik in het dagelijks leven meemaak.

Citaat:

Woei wat een economische kracht! Dat land heeft er sinds jaren niet zo slecht voor gestaan.
Welke bescherming biedt Amerika mij? Ik heb er niks van gezien hoor. Sinds die 'geniale' invallen en die randdebiele nep steun van Nederland staat het complete land op zn kop. Nee god wat ben ik er bij mee. Ik voel me nou toch ZO opgelucht dat die regimes zijn gevallen. Nou zijn we echt van het terrorisme af hoor!
Way to go!
Volgens mij grijpt het je behoorlijk aan ofzo
Citaat:

Nou, laten we ons es terug trekken dan. Laat die Amerikanen et lekker zelf uitzoeken. Die Nederlandse regering loopt toch alleen maar als huppelkutjes achter de VS aan om maar positief in de belangstelling te komen voor de wederopbouw. Jah want stél... we zouden wel eens kunnen investeren daar! Wat et leger optreden heeft gekost? Wat de levens van de dode militairen hebben gekost? Ja nee, dat telt niet hoor.
Eigenlijk zou amerika dat moeten denken, laten wij al onze bedrijven, militaire en ambassadeurs terugtrekken, moet je zien wat voor een klerezooi dat gaat worden. Landen als Frankrijk en Duitsland hebben zich alleen maar buitenspel gezet door zo'n laf standpunt in te nemen. En dat gemekker over 1 dode soldaat, jaarlijks worden honderden mensen platgereden in het verkeer daar kraait alleen geen haan om, maar het is jouw goed recht om je kop in het znd te steken.
  Met citaat antwoorden