Enkele bericht bekijken
Oud 7 September 2004, 16:06   #10
Denden 100 piek
Guest

Standaard

Mijn moeder kijkt dat programma altijd en ik kijk heel vaak mee, ook de eerste aflevering van de nieuwe serie heb ik met veel belangstelling gevolgd. Ik moet zeggen dat de Nederlanders echt een zooitje ongeregeld zijn, met hun vergaderingen en eindeloos vergader en gelul. Hoewel ik dat rare mens dat eruit gestemd werd niet mocht, vond ik wel dat ze gelijk had toen ze zei dat ze alles veel te veel proberen te organiseren. Er komt veel te veel onenigheid van. De Belgen zijn wat dat betreft veel beter bezig, maar dat heeft zeker een hoop te maken met het feit dat ze 48 uur met elkaar opgescheept zaten in een kooi en niks anders konden doen dan elkaar een beetje leren kennen. Ik denk dat de chaos bij de Belgen volgende aflevreing wel groter wordt. In ieder geval vind ik het idee dat ze samen op een eiland zitten heel erg leuk, en nog leuker vind ik het idee van de 'verstekelingen'. De vooruitblik aan het eind van het programma heeft me iig zeer nieuwsgierig gemaakt of ze ontdekt gaan worden of niet. En als ze echt bij een van de kampen gaan stelen, dan krijg je zeker ruzie binnen zo'n kamp omdat ze geen flauw idee hebben van wat er aan de hand is. Ik denk dat dit de beste Expeditie Robinson van allemaal gaat worden.
  Met citaat antwoorden