Chrisostemos
hallo iedereen... ja ik weet nu wel niet dat chrisostemos in het 6de jaar (slechts 100 dagen school meer!) ook in nederland gevierd word, maar in België allesinds toch wel... En bij ons in't school (en ook in mijn vorige school) wordt er door de 6de jaars altijd eerst voormiddags een show gegeven voor de andere jaren, en dan is het iets in den aard van cantus en dan karaoke ofzo.. maar mijn vraag was nu: hoe steekt bij jullie die show in elkaar???
bij ons is dat dus namelijk gewoon dat elke klas een soort klein optreden doet en een beetje met de leerkrachten lacht en dat is het... MAAR, ik zit nu in het 6de, ga waarschijnlijk nog in het 6de jaarscomité (dus mee beslissen over chrisostemos, galabal, ...) , maar ik wil niet zo een stomme chrisostemos!!
In mijn vorige school was die show echt Machtig! iedereen was in kostuum, allemaal fluitjes, confettie, opkomen met zo kei freaky muziek, iemand op een kruis genageld, vuurspuwers achteraan, superluide fuifmuziek enzo...
maar als ik zo iets voorstel nu vinden ze dat allemaal stom??
dus, nu na de hele uitleg mij vraag: hoe word dat bij jullie gevierd?? want ik dacht dat al zeker het kostuum en de fluitjes echt traditie waren maarja... ze geloven mij niet!!
greetz
|