Enkele bericht bekijken
Oud 9 September 2004, 22:37   #36
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Misschien hoort Kluivert nu nog niet te spelen, maar in een 4-3-3 systeem verdient hij als Van Basten consequent is een kans, zeker als hij weer gaat spelen bij Newcastle.
Ik bewonder Kuijt zeker, om zn doorzettingsvermogen, inzet, loopvermogen, ongecompliceerde stijl, mentaliteit en nuchtere en sympathieke voorkomen. Hij heeft ook zeker zijn waarde. Maar ik vind het geen rechtsbuiten in een 4-3-3 systeem. Je gebruikt Kuijt dan verkeerd naar mijn idee, een rechtsbuiten in 4-3-3 moet namelijk de achterlijn halen en voorzetten afleveren. Kuijt kan goed bijsluiten bij de spits en sleurend zn werk doen. Scorend vermogen bezit hij ook. Maar ik vraag me af of die kwaliteiten tot zn recht komen als rechtsbuiten...

Met wie bedoel je precies 'ballerina's', Remko? Bij Seedorf kan ik me dat enigzins indenken, Van der Meyde en Kluivert misschien.. maar verder? De andere mensen die er in vergelijking met het EK niet meer bij, geblesseerd of gestopt zijn; De Boer, Overmars, Stam, Robben & Van Nistelrooy zou ik niet zo kwalificeren
Verder mogen Kesler en de carnavaleske sfeer inderdaad opzouten.
  Met citaat antwoorden