Enkele bericht bekijken
Oud 9 September 2004, 22:59   #37
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Als Kluivert goede dingen gaat laten bij NU dan verdient hij natuurlijk zijn kans, maar dat houdt wel in dat, als van Basten zijn lijn doorzet, hij een andere spits moet laten vallen straks... Wie wordt dat? Als Nistel en Makaay zo spelen als vorig seizoen dan zullen ze in de rangorde boven Kluivert staan.. Van Hooydonk heeft altijd zijn waarde, die moet je zeker niet laten vallen. Dan zie ik niet in hoe je Kluivert in deze selectie wilt inpassen.

Tenzij Nistel of Makaay een slecht seizoen gaat draaien of met blessures te maken krijgen natuurlijk.

Ik vond Kuyt gister trouwens niet zo heel slecht hoor. Oke, maar een echt goede voorzet, maar hij heeft een enorme meerwaarde met zijn arbeid en loopvermogen. En je hoeft niet per se met een krijtlijnvoetballer te spelen voor 343. Zeker als je met zo'n verdediging speelt is een Kuyt de ook rechtsachterin gaten dichtloopt erg belangrijk.
Als je enkel op voorzetten afrekent doe je Kuyt toch echt te kort vind ik.

Maar zoiets is natuurlijk ook afhankelijk van de tegenstander. Tegen een Liechtenstein ofzo is Kuyt natuurlijk niet de beste rechtsbuiten, terwijl hij tegen een sterkere tegenstander een extra wapen heeft.