Enkele bericht bekijken
Oud 11 September 2004, 20:53   #29
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ff een vraagje voor jou:
Hoe zie je de EU? En met wat als z'n taak?

Nu het goed gaat met de welvaart in Europa moeten we niet onze deurtjes dichtdoen voor andere landen! We moeten juist andere landen helpen ook zoiets te bereiken! We moeten toch de wereld verbeteren! En ik denk wel dat de EU daar toe in staat is! Dat gebeurd niet als we landen buitensluiten wanneer ze te 'arm' zijn! Dat moeten we juist voorkomen! En 2e rangs staten.. dat is best een harde naam voor die landen!
Ik vind het ok om andere europese economisch te helpen. Landen moeten het echter ook verdienen om opgenomen te worden in de EU en met landen als Cyprus, estland Tjechie en slovenie heb ik echt geen moeite, omdat dit landen zijn met een goede economie. Ik zeg breng eerst mondjesmaat landen binnen en help die intensief ipv vele probleemgevallen. Als ik dan hoor dat ook landen als Bulgarije en Roemenie lid willen worden vrees ik met grote vrezen. Ik denk dat de Europese welvaart van de EU lidstaten eronder zal gaan leiden en dan heb ik nog niet eens geproken over de kromme verhoudingen op de arbeidsmarkt die al zijn ontstaan. Ik noem dat dan ook 2e rangs landen, omdat ze politiek corrupt zijn en straat arm.
  Met citaat antwoorden