Enkele bericht bekijken
Oud 12 September 2004, 19:10   #22
klootzak
Guest

Standaard

De producenten benadelen mij als klant ook, dankzij hun is er de regio beveiliging, welke een beperking in het gebruik van de hardware oplegt.

natuurlijk snap ik dat ze niet van "grijze import" houden, maar hiermee hebben ze zelf een grotere markt voor illegale dvd's gecreert.

Dit is een van de punten die de platenmaatschappijen foutdoen.

Daarbij is de prijs veelste duur en geven ze hun geld verkeerd uit, in deze tijden van economische tegenslagen doe je er niet goed aan door gebruikers aan te gaan lopen klagen ze kunnen beter meewerken aan alle initatieven om goedkoper de nieuwste films te kunnen bekijken.

Het gebied van de nieuwste films voordat ze in de bioscoop kwamen was voorheen heel klein ik denk dat deze markt mede door het dvd-model flink is vergroot, een tweede is de fors toegenomen snelheid van het internet.

Als de platenmaatschappijen hun economische verantwoording een keer zouden nemen dan zal snel blijken dat deze markt minder groot wordt.

Helaas is mijn heilig overtuigd van de heksenjacht op de gebruiker van illegale muziek en dvd's

Hiermee hebben ze een grote invloed op de economische situatie, immers over illegale dvd's wordt geen belasting betaald.

Daarbij, het is niet nieuw dat films worden gekopieert, en het is ook niet per defenitie slecht voor de industrie.
De industrie wil ons graag doen geloven dat een koper van een illegale dvd ook een orginele dvd zou kopen, dit is natuurlijk niet waar.
Helaas staat de industrie hier nog niet genoeg bij stil.
  Met citaat antwoorden