Enkele bericht bekijken
Oud 13 September 2004, 20:33   #16
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siNix
Zoals je zegt, Spill doet niks dan lijkt het mij dat jullie het doorvoeren wat jullie will.

Want hoe je nu doet en reageerd en strooit met ow`s dat werkt niet in je voordeel.

Mischien denk je "Ach hou je mond wat weet jij ervan?"
Ik Wijs alleen naar jullie bezoekers aantallen en de weg naar beneden door die enguete want je krijgt antwoorden die jezelf al kan invullen.

Dus of je wacht als een hond op Spill Of jullie nemen zelf aktie Of stop ermee..
Kun je misschien iets duidelijker aangeven wat je nu precies bedoelt Wat denk je dat er mis is met de enquête? Dat Spill er niks mee doet, of dat de staff er niks mee doet, of dat hij helemaal geen zin heeft?

Als spill zich nergens mee bemoeit, dan kun je dus doen wat je wilt en heb je best wat aan die enquête denk ik! (en dat zeg ik niet alleen omdat het mijn idee was )
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden