Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik moet het met maar 11.50€ doen.. Tot de 29e van deze maand. Dán krijg ik opeens m'n GELD binnen €€€€€€
|
Jah, maar dat is niet erg, als je moeder voor je kookt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eniT
wat doe je daar dan allemaal mee? ik heb mr 15 € op een maand! tlukt me meestal niptjes om der mee rond te kome... mr kmoet der ook niet zoo heel veel mee betale
|
Ik heb in totaal 220 euro te besteden in een maand.. Hiervan moet ik m'n kleding, eten, uitgaan, etc. van betalen.
Eigenlijk moet ik gewoon een baandje zoeken, maar ik ben te lui..
maar van die 220 euro, gaat direct 50 van naar m'n spaar rekening, waardoor ik nog 170 euro overhoud.
Globaal gerekend besteed ik 5 tot 7 euro per dag aan eten en drinken (ik moet hier wat zuiniger mee aandoen, want het kan veel goedkoper) dus daar ben je gemiddeld (zonder de weekenden mee te tellen) (€6,-) x (4 weken) x (4 dagen) = €96,- mee kwijt.
dus dan houd ik nog 70 euro over voor kleding of andere dingen... ik ga niet al te vaak uit, dus daar ben ik dan maar in de maand een euro of 20 aan kwijt.
houd ik nog 50 over, waarvan ik zelf nog dingen van kan kopen..
alleen heb ik de laatste maand veel voor m'n kamer gekocht (verf, schoonmaakspul, etc) waardoor ik wat lager uitkom...
en ik heb 100 euro uitgegeven aan een nieuwe muis en een spel.. waarvan ik achteraf spijt van heb, omdat het zonde is van m'n geld, maarjah..
ik heb nu nog 13 euro over voor 8 dagen ofzow (min het weekend dus 5 dagen)... dat wordt erg goedkoop eten