Enkele bericht bekijken
Oud 17 September 2004, 22:03   #6
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ach, waarom niet terecht? Want is mevrouw Meijs niet hét prototype van het parasiterende en publicitair hoererende glamourblondje? Haar hele carierre is zorgvuldig opgebouwd rondom haar verschijningen in de roddelpers en de miljoenen van haar voetballende partner. Publiciteitsgeilerij en zakkenvullerij van de bovenste plank. Binnen die kaders gezien lijkt het me niet eens zo onwaarschijnlijk dat de talentloze Sylvie inderdaad de grootste 'hoer van Amsterdam' is.
Oftewel het onnozele showbizzkoppeltje Meijs/vd Vaart oogst wat het zelf heeft gezaaid.

Ineens moet ik denken aan de roemruchte jaren 80, die ik laatst op DVD zag. De tijd dat Sören Lerby op Kaalheide werd toegezongen in de vorm van chansons over zijn echtgenote Willeke Alberti welke tekstueel ongeveer dezelfde strekking hadden als die van ADO-Ajax. In tegenstelling tot de huilebalk vd Vaart hoorde de stoere en bikkelharde Deen één en ander aan met een vette grijns van oor tot oor.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 17 September 2004 om 22:07
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden