Ik ben het in deze volledig met Bartje eens...
Mevrouw Meis is het voorbeeld van een omhoog-neukertje...
Roept regelmatig dat ze blij is met het haar tieten, want die hebben haar zo ver gebracht. Riep dat ze niets van voetbal wist, toen ze met Raffie het bed in dook. Later bleek dat ze de carriere van Maarten Atmodikoro (wie kent hem nog?) echter ook al verneukt had.
En als zoiets vanaf de tribunes geroepen wordt.. So what? Als vd Vaart een echte vent was geweest had hij er om kunnen lachen.
Maar samen met dat andere jankertje Ronald K met al hun mooie lijntjes naar de media is dit hele gebeuren opgeblazen tot enorme proporties..
Als die discussie nou was gegaan over "Pienaer kankeraap" ofzo, dan had ik die blaatapen volledig gelijk gegeven. Zoiets kan niet, maar dat sylvie meis, hoer van amsterdam. Big deal.
En reken maar dat we het weer te horen krijgen bij FCDB- Ajax. Ben benieuwd of men heldhaftig genoeg is om te staken.. Of dat held Koeman zijn spelers van het veld zal halen. Denk het niet.
Overigens heb ik deze discussie gemist bij spreekkoren over de moeder van Kezman, of Kezman in het massagraf, of vuurwerkgeluiden bij Twente. Is het zoveel erger dat Meis een hoer genoemd wordt?