Enkele bericht bekijken
Oud 24 September 2004, 22:22   #18
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

De eerste divisie is ook in theorie spannend tot het einde, Arthur, maar die spanning bedoel ik niet.

Dit is volkomen kunstmatig gecreëerde spanning. Met zo'n competitie kunnen we inderdaad echt ons gaan vergelijken met Oostenrijk en Schotland. Je wordt absoluut niet serieus genomen bij de grote landen als Spanje, Engeland, Italië, Frankrijk en Duitsland.

Ik wil spanning zien omdat er 3 clubs keihard strijden tegen degradatie, de laatste 3 gewoon eruit laten vliegen. De eerste 5 Europa in, de bekerwinnaar ook. Zo heb je de helft van de clubs die iets 'krijgen' op het eind, en je hebt er nog zeker 4 of 5 die er tot op het laatst tegen strijden, spanning zat dus!

Nee, de Nederlandse competitie is onder de eeuwig bevoordeelde top 3 altijd spannend zat, dus ik zie het nut sowieso niet zo. Wel grappig trouwens weer hoe Van Praag zich weer liet gaan vanavond. Hij kreeg een beetje tegengast van Wilfred Genée en meteen ging zijn masker weer af en stond hij weer als een verwend kind zijn gelijk te halen. Optyfen die gast, hij heeft nog nooit iets goeds gedaan in het voetbal.

Zijn clubcard is een doodgeboren kindje, bij Ajax maakte hij er een puinhoop van (3 trainers ontslagen, 54 peperdure spelers op de loonlijst) en nu in Zeist bakt hij er nog steeds niets van en komt hij weer met louter onnozele voorstellen waaraan ons hele voetbal kapot gaat!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden