Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik denk dat de gemiddelde demonstrant op 2 oktober niet eens weet wat de plannen zijn van het kabinet en zelden de politiek volgt, maar diegene die het luidst kan schreeuwen...
|
je kan mij echt niet gaan vertellen dat jij het met alle plannen eens ben.
ik zeg nederland moet het hebben van
1: kennis -> onderwijs
2: dienstensector, vervoerssector -> infrastructuur
daar zie ik beide geen extra investeringen.
Die investeringen zijn mijns inziens zeer nodig, want Nederland begint de voorsprong al lang kwijt te raken.
buitenlandse studenten krijgen geen vergoeding hier, boeien kan je dan denken, maar dat betekent dat er dus ook geen Nederlandse studenten naar het buitenland kunnen.
Het geld van de hbo fraude gaat ipv weer naar het onderwijs naar sociale zaken. studentenwoningen zijn niet gebouwd zoals beloofd was.
Daarnaast wordt er bezuinigd op allerlei culturele zaken, wat geen FUCK oplevert (100 miljoen = 6 euro pp) en zoveel verenigingen/zalen naar de klote helpt terwijl het bedrag dat aan uitkeringen uitgegeven wordt ABNORMAAL hoog is.
in plaats van dit bij elkaar schrapen zouden ze eens naar uitkeringen, bijdrage aan EU en ontwikkelingssamenwerking moeten kijken.
rest my case voor mij genoeg redenen om er wel te staan.
ik zit al helemaal niet te wachten op een linkse regering, maar dit zijn ook (deels) foute keuzes naar mijn idee.