Enkele bericht bekijken
Oud 3 October 2004, 18:04   #1
klootzak
Guest

Standaard Moet het Kabinet plat JA of NEE

Naar aanleiding van het topic over de demonstratie van twee Oktober ben ik dit topic begonnen.

De vraag is dus heel duidelijk vind je dat het huidige kabinet moet vallen of dat ze moeten blijven, natuurlijk kun je ook anders aangeven als je een clifhanger hebt bedacht of je wil onthouden van een stem

Als je nou een stem hebt uitgebracht wil je die hieronder dan onderbouwen en eventueel je politieke voorkeur aangeven (rechts/links rechtdoor extreem rechts of links)

Om zelf even het sptis af te bijten, ik vind dit kabinet slecht en ik vind dus ook dat ze beter kunnen stoppen.

mijn politieke voorkeur is rechts soms extreem

Maar het huidige kabinet is te geforceerd bezig met europa, met hoge baantjes regelen en te weinig met dit land.

Daarbij helpt de huidige begroting de economie verder de grond in dit is zeer slecht

Om nog maar niet te spreken over de sociale voorzieningen die worden afgebroken.

En wat mij ook steekt is dat ik moet lezen in de krant dat een WAO/AOW in maroko wel wordt betaald wat een onzin, als in duitsland ga wonen en ik krijg een uitkering dan wordt die ook stopgezet als ik daar woon.
op deze manier raakt onze schatkist extra snel leeg, aan mensen die er geen recht op hebben.

Het huidige kabinet mist daadkracht, ieder land negeert het stabiliteitpact maar nee nederland moet de economie verder naar beneden helpt.
Niemand houdt zich eraan en waarom niet het is niet haalbaar, als goede regering behoudt je toch liever werk gelegenheid, zodat je ook minder hoge kosten krijgt van werkloosheidsuitkeringen
  Met citaat antwoorden