ik zou het wel fijn vinden als ze het mes zetten in bijvoorbeeld het blauw op straat. Ik struikel werkelijk over die scoten soms, sorry hoor, en als ik me echt bedreigd voel, dan zijn ze nergens te bekennen

Maar nee dat gaan ze juist versterken. Ja jongens nuttig.
Ook die investeringen in die straaljager uit Amerika, en al dat ge-oorlogvoer kost ook allemaal geld waarbij ik dan echt mn vraagtekens zet. Dan gaan ze bezuinigen op onderwijs. Oke niet op elke basisschool hoeft een enorm computerlokaal te staan, maar ik als student moet nu binnen vier jaar klaar zijn (oke ik heb een vijfjarige studie gekozen en dus krijg ik vijf jaar stufi) maar je mag geen studievertraging oplopen want dat wordt niet vergoed. Dan betaal je je dus blauw aan alles, geen stufi meer en ook geen ov. ALLES lenen dus. Jonge mensen uit arme gezinnen durven het nu veelal dus niet meer aan om te gaan studeren, uit angst voor een studieschuld, waar ik dus ook een beetje tegenaanloop. Willen we weer ZO graag terug naar de elitaire samenleving die de touwtjes in handen heeft omdat de armere bevolking niet meer kan studeren omdat "het geld" zgn op is?
onze balkenende wou er trouwens nog meer uithalen, bijvoorbeeld de ov, en aan de stufi rommelt ie ook al maar ik weet daar niet helemaal het fijne van. Waar gaat dit heen, denk ik dan echt
Bezuinigingen vind ik heus niet erg, het is nodig, ik bezuinig zelf ook op van alles nu ik student ben, maar de prioriteiten liggen naar mijn mening gewoon totaal verkeerd.