Enkele bericht bekijken
Oud 8 October 2004, 13:18   #1
virginia
Guest

Standaard het positieve van drugs

Er stond nergens eigenlijk een topic over drugs wat ik opzicht wel jammer vidnt. Is dat nou omdat het woord zo'n taboe is en eht alleen als slecht en bedreigend wordt gezien?

Ik moet toegeven drugs kan een groot gevaar zijn en weet dat er veel mensen zijn die er niks mee te maken willen hebben. Maar wat is er nou mis met een keer een jointje roken? Maar ik heb het niet alleen bij een jointje gelaten. De volgende stap was een keer paddo's eten wat ook nog legaal is. Ik heb daar een goede ervaring aan lekker in een andere wereld zijn zonder je druk te maken heerlijk. Maar het was wel heel heftig dat ik het neit snel nog een keer zou doen.

Maar als snel klom ik naar de grens van harddrugs. Op een feestje kon ik heel goedkoop van iemand een pilletje kopen en die nam ik toen. Ik merkte helemaal niks totdat ik een tijdje op een bank zat en alles werdt heel gek voor mijn ogen dat vond ik toen neit zo prattig. Maar als ik dan met iemand ging praten voelde ik me machtig. Durfde over alles te praten.

Elke keer als ik een pilletje neem, niet dat het zo vaak is, praat ik over dingen waar ik normaal neit over kan praten. Maar ook als ik geen pilletje op heb durf ik veel sneller over dingen te praten. Het heeft me goed gedaan en alle frustraties zijn uit mijn hersenen. Wel jammer dat dit door drugs moest.

Drugs zijn neit per definitie slecht. Als je er goed mee om kan gaan. Ik heb ook zo mijn grens maar toch verleg ik elke keer mijn grens. Maar weet gewoon zeker dat ik nooit ga spuiten want ga neit weglopen van de werkelijkheid.

Zijn er mensen die dit soort positieve ook met drugs hebben ervaren?
  Met citaat antwoorden