Enkele bericht bekijken
Oud 8 October 2004, 18:08   #3
BlackTurtle
Guest

Standaard

ik.

het was zo mooi in het begin, echt wat voel je je heerlijk. vrij, op je gemak, actief, vreedzaam. maar naar een tijdje begon ik meer en meer te gebruiken, en mijn hele persoonlijkheid veranderde, ik veranderde in een explosief, ontoerekeningsvatbaar iemand.

en ik merke het ook aan de hele groep, elke week vechten, bedreigingen, vernielingen, wraakacties die nergens op sloegen, buitensporig geweld iemand toedoen en ga maar door, maar ook in onze groep veranderde dingen, roddel, achterklap, ruzie's als we een avond uitignen ging het om 4 dingen: is er nog drugs, waar kunnen we het kopen, ga je al hard en wat meot hij dan.

dit liep zo ver uit de klauw dat een van onze groep mij op een avond stijf van de speed neer probeerde te steken, en ik heb moeten vechten voor mn leven.

en mede door dat incident, heb ik afscheid genomen van de hele kliek, andere vrienden gezocht en gevonden.

ik ben een ander mens dan voor de tijd, en of dat positief of negatief is, daar ben ik zelf ook nog niet uit.

ik heb veel mooie avonden gehad onder drugs.

ook veel die ik liever niet mee had willen maken, maar gebeurd is gebeurd, het enige wat je kunt doen is er van leren.

geloof me, het begin is mooi, maar wat daarna komt, is voor iedereen anders.
  Met citaat antwoorden