Op school. Drie jaar geleden zaten we bij elkaar in de klas en hij had me op een gegeven moment toegevoegd op MSN... wist in de eerste instantie niet eens dat die toegevoegde gast een klasgenoot van me was
Ik zag eerst totaal niks in hem, en hij vroeg me iedere keer maar weer naar de bios te gaan... ik dus telkens smoesjes verzinnen

Toen hadden we toch een raakvlak: Mario Kart 64
Bleek hij OOK nog eens 2 straten verderop te wonen... Wij dus tijdens de ( ondertussen ) zomervakantie 2002 veel Mario karten bij hem thuis.
Het was altijd heel gezellig, en het voelde daar vertrouwd.
Vanaf het moment dat hij me op een bepaalde manier naar me keek sloeg de vonk over, maar hadden nog niks gedaan...
Veel slijmerige smsjes gestuurd enzo daarna blabla
Eeeeen toen was er een feestje van een vriendin van ons en we zaten naast elkaar op 1 stoel... een andere vriendin wou zijn smsjes lezen...wat dus niet mocht... en toen wist iedereen die daar zat dus dat we beide verliefd op elkaar waren...
Zij vonden dat we niet zo afstandelijk moesten doen... Tijdens de pauze kijken we elkaar aan zo van: " Euhm er is niks hoor " Maar goed euhm, toen hadden we dus weer afgesproken om te gaan "mario-karten" en ja toen hadden we gezoend
na 11 maanden was het weer uit... heel verhaal ertussen ( = 7 maanden ) en toen ging het weer aan

Inmiddels nu ook weer 7 maanden bij elkaar.
Pff wat een verhaal he