Enkele bericht bekijken
Oud 10 October 2004, 19:22   #16
lieve colafles
Guest

Standaard

ik wil hierover ook wel wat zeggen.. veel mensen in mijn omgeving letten ontzettend veel op wat ze eten en willen ook graag afvallen.
de meeste van hen lijnen verantwoordelijk, ookal is het naar mijn mening niet nodig, maar als zij daar zich gelukkig bij voelen kan ik ze natuurlijk moeilijk tegenhouden

Ik ben wel bezig met mijn voeding, ik mag sinds kort geen suiker meer en ik eet ook geen vlees.

suiker is echt verslavend heb ik gemerkt, ik moest er echt van afkicken (met hoofpijnaanvallen en buikpijn enzo) maar nu ik afgekickt ben voel ik me stukken energievoller en vrolijker

Verder dieeten, het is zo dat als je gewoon stopt met eten, en dus minder gaat eten over het algemeen, je niet je vet maar je spieren verbrand. Het heeft dus totaal geen zin om niets meer te gaan eten, want je raakt je vet niet kwijt.

wat je het beste kan doen is gezond eten (drie goede maaltijden, en fruit tussendoor) en vooral ook de tijd nemen voor die maaltijden, niet dat je het in een keer naar binnenschanst..
AL die afslank repen en cocacola light helpen niet, er zit dan wel minder vet in, maar er zitten meestal meer koolhydraten in. Het handigste is gewoon natuurlijke producten (fruit, groenten) te consumeren als je trek krijgt. .en als je je niet kan bedwingen is snoepgoed zonder suiker (te halen bij een natuurwinkel) nog altijd beter voor je (let dan wel op stoffen zoals amelgaan (hoe schrijf je dat) en andere chemische stoffen, want die zijn ook niet goed voor je)

Ik kan je echt aanraden om te stoppen met suiker eten. suiker is ontzettend slecht voor je, en bovendien garandeer ik je dat je je veel fijner voelt zonder suiker na een tijdje..

Daarnaast ook nog sporten, zorg dat je naar school/werk fietst in plaats met de tram of scooter (tenzij het echt drie uur reizen is ofkoers) en ga lekker lopen 's avonds of op een ander tijdstip. Je lichaam verzorgen kost misschien wel wat meer tijd, maar dat betekend wel dat het ook langer meegaat..
  Met citaat antwoorden