Re: Meisjes lijnen ongezond!
Lijn jij ook wel eens?
Ja eigenlijk wel regelmatig
En op een gezonde of ongezonde manier?
Volgens mij is mijn manier niet ongezond! Ik let gewoon op de tussendoortjes, ik drink water ipv fris, eet zoveel mogelijk light producten (denk aan light smeerkaas en wat ze tegenwoordig allemaal hebben) en ik probeer vooral veel te sporten.
Ben je eigenlijk veel met je eetgedrag bezig en moet je er veel voor doen om er uit te zien zoals je er nu uitziet?
Ik ben niet echt met m'n eetgedrag bezig, maar ik ben gewoon gewend om regelmatig te eten. 's Ochtends een boterham, ´s middags vier boterhammen en ´s avonds een warme maaltijd. In het weekend is dit soms een beetje ontregeld. Ik heb er opzich niet echt gek veel voor hoeven doen. Vroeger was ik echt dik maar dat is er voor een heel groot gedeelte uitgegroeid. M´n buikje is nog steeds niet netjes strak en daar streef ik toch wel naar. Maar meer dan nu ga ik gewoon niet doen, omdat ik wil voorkomen dat het ongezond wordt. Ik sport zo´n drie keer per week en ik hou m´n tussendoortjes redelijk in de gaten. Maar als ik écht een eetbui heb laat ik me ook wel gaan!
|