ik heb zelf alleen weleens aan de joints gezeten, maar was niet "thrilled" door het resultaat, voelde me slap, misselijk en als ik teveel had gerookt ging ik kotsen.
Ben geen fan van drugs, maar mensen die het gebruiken of gebruikt hebben veroordeel ik niet direct. Als je een verslaafde zwerver bent, vind ik je zielig, dan is het je eigen schuld, maar als je je mate weet te houden, en je weet ook dat er een stop moet zijn, dan is het prima.
Mensen maken hun eigen keuzes, en ik heb er geen moeite mee dat je een keuze maakt voor de harddrugs, maar kom dan niet bij mij om hulp vragen als het misgaat.
TOch is het jammer dat je dit soort middelen nodig hebt om losser te worden. Ik vecht zelf al jaren tegen de drang om mezelf op te sluiten en ontoegankelijk te worden voor iedereen, maar ik gebruik daar geen drugs bij. En ik heb wel het idee dat ik vooruit ga
Overigens is alcohol de meest schadelijke drug die er bestaat, dus ik zal niet over lichamelijke schade praten aangezien ik best van een glaasje hou
ik blijf er bij dat ik iemands keuze niet veroordeel, en ik heus niet de beroerdste ben om dingen te proberen, ik heb er gewoon geen behoefte aan