Enkele bericht bekijken
Oud 17 October 2004, 21:25   #24
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Met alle respect, als je na al die waarschuwingen in voorgaande wedstrijden, wetende dat iedereen naar Ado kijkt, na enkele keren door de speaker te zijn gewaarschuwd nog met een vol vak dergelijke spreekkoren gaat aanheffen, dan ben je of hemeltergend dom of louter uit op negatieve publiciteit en dus geen supporter...

Overigens is de wedstrijd dus gestaakt omdat een stelletje mongolen de bestuurskamer heeft bestormd, de spreekkoren waren nog slechts aanleiding tot staken..

En misschien is het omdat ik geen stadion-supporter ben, maar ik snap ook niet zozeer de lol van 'Hamas, hamas *** aan het gas" en kankerdit, kankerdat.
Dat van die hoer van Amsterdam, daar zie ik de lol nog wel van in. Een beetje vent (Raffie dus niet) lacht daar om.. maar sommige spreekkoren gaan gewoon te ver.. en om het minste of geringste wordt er geroepen. Of is dit dan een EO-mentaliteit?

Maar goed, ik ben wel benieuwd naar de discussies vanavond.. Het zal wel weer een morele prietpraterij van jewelste worden, maar ik kan het er niet mee oneens zijn dat er wel opgetreden moet worden..