Enkele bericht bekijken
Oud 18 October 2004, 14:37   #30
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Opvallend ook trouwens dat ik nooit mensen hoor klagen die in een voetbalstadion zitten. Het zijn altijd de media die er een rel van maken; of de onschuldige bezoeker voor de buis.

Kom op zeg, het hoort gewoon bij het sfeertje in het stadion! Als een scheids, zoals zondag maar weer eens, mijn club benadeeld, dan eigen ik mij volledig het recht toe om één en andere ongenuanceerds over zijn moeder te roepen. De man moet voor het geld dat hij krijgt (en dat geld zéker tot op zekere hoogte voor voetballers! Alles goed en wel, hamas hamas ... aan het gas gaat tever, maar verder hoor ik zelden spreekkoren die echt niet door de beugel kunnen) maar een dikke huid hebben. Daarnaast is het ook zijn taak om objectief te zijn natuurlijk, wat ik van de meeste 'onpartijdigen' niet kan zeggen.

We leven in het jaar 2004. Het voetbalpubliek is bij uitstek de afspiegeling van de bevolking, take it or leave it! Ik wil verdomme gewoon ouderwets voetbal zien, en het jennen van de tegenpartij hoort daar gewoon bij! Wat zal het saai worden wanneer ze er niet meer zijn. Of sterker nog: ik er niet bij kan zijn!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden