Enkele bericht bekijken
Oud 20 October 2004, 11:31   #17
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
Degene die ik weet en die bij sommige mensen gelden op..

korte termijn:
Rare pupillen (eerst klein, later weer erg groot) - xtc

Bleek - alleen als je dr slecht van word

Stinken uit hun mond - vind jij vind een ander misschien niet

Continu droge bek - dat is een bijwerking

Honger - niet altijd.

Onderdrukte lach kik, meestal zijn ze erg bang dat ze ondekt kunnen worden - een onderdrukte lachkick? heb jij wel eens geprobeerd een lachkick te onderdrukken? geloof me dat is geen doen, en trouwens iemand die een joint rookt weet toch waar ij of zij mee bezig is waarom zouden ze dan bang zijn om ontdekt te worden?

Lange termijn:
Geld probleem - wat een bullshit, mijn pa rookt dus nu al 30 jaar als t niet langer is, alleen s'avonds, en eten wij thuis uit de vuilnisbak van de buurtsuper? nee dus, totaal ongegronde opmerking.

Oude vrienden in de teek laten - en dat moet per se door de wiet komen, misschien had diegen t wel helemaal gehad met jou om wat voor reden dan ook, hoeft dus ook niet per se door de wiet te komen, ook totaal ongegrond.

Snel aangebrand - laat maar...hier ga ik nieteens op in

Schichtig - hier ben ik het wel mee eens, maar ook dit hangt weer totaal van de persoon af.

@amber- ik kan hier geen normaal antwoord op geven, omdat ik symptomen in deze context zon raar woord vind.

iedereen kan om een bepaalde reden raar gedrag gaan vertonen of dat nou onzekerheid is of iets anders, dat hangt van de situatie af, misschien rookt diegene wel wiet, maar ik vind t hier maar een rare vraag, en met de argumenten waar flater mee aan komt zetten sla je nog geen deuk in een pak boter.
  Met citaat antwoorden