Enkele bericht bekijken
Oud 25 October 2004, 15:00   #6
bruggi
Guest

Standaard

Ik heb 2 gaatjes in mijn rechteroor en 1 in mijn linkeroor(lel). Links had ik ook een 2e maar die is dichtgegroeid toen ik er een tijdje geen zin meer in had om in de 2e gaatjes ook oorbellen te dragen. Ik vind het nu eigenlijk wel geinig dat het a-symmetrisch is.

Ik had een paar jaar geleden ook een piercing boven in mijn rechteroor, maar die is uitgescheurd met schoonspringen van de 10 meter (au) en nu weer netjes dichtgegroeid haha.

Ik vind m'n buik op zich wel mooi voor een navelpiercing, en ik vind het soms ook echt heel mooi staan bij andere mensen, maar ik wil het zelf toch niet omdat tegenwoordig de halve vrouwelijke bevolking ermee loopt.
Misschien dat ik nog es wat laat steken op een wat orgineler plekje. Iig niet in mn gezicht, dat past echt niet bij me.

Een tattoo zal ik zeer waarschijnlijk nooit nemen. Een paar jaar terug dacht ik erover om een bepaald klassiek zonnetje op mn schouderblad te laten zetten, maar uiteindelijk zag ik toch niet echt de toegevoegde waarde ervan in . Ik zie niet in waarom het me mooier zou maken en zie ook geen andere reden om het te doen. Nu heb ik datzelfde zonnetje maar gewoon als hanger aan een kettinkje hangen .
  Met citaat antwoorden