Als ik op een willekeurige positivo-site van ons ga kijken (check voor de grap eens het Roda-forum op VI.nl, en je denkt te maken te hebben met een regelrechte internationale topclub!) dan krijg ik ook ineens een heel andere kijk op het spelletje. Daarnaast heb je ook de pessimisten bij uitstek (tot welke ik mijzelf reken). Meestal zit ik 2 dagen na een wedstrijd tussen de 2 in.
Wat ik ermee wil zeggen, na Roda-Fey had ik geen goed woord over voor onze spelers (vraag maar aan Tank), om na een paar dagen tot de conclussie te komen dat Roda eigenlijk nog altijd wél beter was dan zijn tegenstander, die er maar een laffe spelstijl op nahield. Zo gaat dat, 5 min zoeken en ik vind een paar quot's die geheel andere conclussies trekken.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
|