Enkele bericht bekijken
Oud 25 October 2004, 18:40   #68
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red_Scorpion
Ja dat kan wel zo wezen, maar volgens mij heb jij niet die wedstrijd van Feyenoord 90 minuten lang gezien. Nogmaals; Goed was het zeker niet, maar hoe kan jij nou oordelen dat RKC een punt verdiende?
Die quote's van een RKC site staan dr bij omdat het anders weer door m'n Feyenoord bril was bekeken hè.
Ja, maar ze zijn net zo ingegeven door emotie als jou mening. Je moet de soms vernietigende commentaren op ons forum eens lezen.. Ze raken vaak kant noch wal maar zijn neergeplant op basis van emotie vlak na een wedstrijd.

Ik geef alleen aan dat Feyenoord weer ontzettend slecht was, zoals het al weken het geval is op een enkele uitzondering na, en dat zelfs RKC mijns inziens een punt verdiende op basis van kansen en spelopvatting. Ik heb overigens een flink gedeelte van de wedstrijd gezien op Voetbalkanaal, maar geef toe, niet alles, want ik kan mijn aandacht vaak niet bij een wedstrijd houden die mij niet zo boeit.

Edit: Volgens die gekke Kieft bleef 010 vorige week trouwens eenvoudig op de been Maargoed, op het eing gaf hij aan in een andere wereld te leven, dus wat dat betreft verklaard dat weer een boel
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 25 October 2004 om 21:07
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden