Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Mijn beste jeugdvriend lijdt al een tijdje aan een ongeneeselijke ziekte. Ik zie hem niet zo vaak meer omdat we heel ver uit elkaar wonen, in verschillende landen zelfs. Mocht hij overlijden dan ga ik er natuurlijk direct heen en ga ik later ook een tatoeage met zijn naam nemen denk ik.
Weet alleen niet waar en hoe ongeveer. Heeft iemand suggesties ofzo? Het moet overigens ook niet zo zijn dat het loopt van de ene schouder naar de andere, dus een relatief bescheiden taatootje.
|
dat vind ik een mooi idee.
ik weet niet of je een bepaalde taal met aparte "tekens" mooi vindt? dus for example chinees maar dat moet je niet doen, te afgezaagd. dan kan je bijv. zijn naam in die soort letters doen. en dan bijv. op een schouderblad en evt met nog een soort teken erbij of eromheen. maar je moet iig in het thema doen die jou aanspreekt, waar jij iets mee hebt. weet niet of dat er wel is
maar zoiets ben ik wel van plan. met de naam van mijn (overleden) broer. en met sterren, op mijn rechter schouderblad. ik ga een dezer dagen langs on edge om eens te kijken wat ze er allemaal mee kunnen.