Onderwerp
:
Zou jij?
Enkele bericht bekijken
27 October 2004, 22:00
#
21
Little Angel
Watch it!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
hehe die Irene
als ik geld te over had, zou ik rustig broeken van honderd euro kopen en truien van honderd euro maar ik heb het simpelweg niet dus kies ik liever goedkoper spul. Overigens ben ik ook geen merkaanhanger dus als het twintig euro goedkoper is zonder merk, doe me dan maar zonder
en het interesseert me geen ruk wat anderen van mij zeggen, als ik een trui leuk vind waar 'fuck you' op staat koop ik em toch
En als die gast vijf kwartier in een uur lult, ik ben altijd erg van de smoezen dus ik zou me op die manier uit de voeten maken
wat dat laatste betreft: als het af te reizen is, lijkt het me niet onoverkomelijk om te blijven afspreken met hem. Zo niet, laat dan maar zitten
dol!! Ik wil alleen zo'n trui omdat t een vet merk is, het had net zo goed everlast of hooligan kunnen zijn alleen hebben die merken niet de trui die ik wil (het model dan) ik ga niet in kleren lopen omdat dat stoer is of iets dergelijks en lonsdale is gewoon een vet merk
Ja het reizen is goed te doen alleen dan dat Benji een tering hekel het aan utrecht dus das wel minder, maarja, in utrecht zijn vast ook wel eluke jongens dus ik probeer me over benji heen te zetten
Vind Meer Berichten van Little Angel