Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Nou, wat heeft hij zoal bereikt dan? Hij heeft wat goedkope, inhoudsloze hits gescoord en hangt de zogenaamde bikkelharde straatgangster 'overlever' uit en komt er overdreven gehyped veel mee in de publiciteti. Maar dat imagootje vind ik in Nederland al gauw zielig en gemaakt overkomen.
Nee, ik zou trotser zijn op de Marokkanen die hun diploma's halen, die mooie banen hebben, goed voor zichzelf en anderen zorgen, etc.
|
Tuurlijk ben ik daar trotser op. En ben ik van plan zelf ook zoiets te bereiken (nu heb ik het over een goede baan etc.)
Maar Ali B. moet het duidelijk niet hebben van zijn hersenen. het hoofddoel voor veel mensen is nou eenmaal veel geld verdienen. Slim van hem bedacht door zo'n imago op te zetten en dmv rappen zijn GELD te verdienen. Want geld verdient hij zeker. en je kunt zeggen wat je wil over hem, maar hij heeft het gewoon goed voor elkaar. Hij verdient zijn centjes wel hoor..

Geef hem eens ongelijk. Ik ben al blij dat hij niet in de 'goot' is beland en nog iets van zijn leven weet te maken.