Onderwerp: Utrecht!
Enkele bericht bekijken
Oud 30 October 2004, 11:33   #11
FunFair
.

Standaard

oei als je uit friesland komt... tjah.. dan moet je wel actief kamers zoeken.
Ken je toevallig iemand in utrecht waar je eventueel een weekend kunt verblijven? want dan kun je in de weekenden echt op zoek gaan en supermarkten afwerken..

Allereerst is het verstandig om je in te schrijven bij de sshu (www.sshu.nl) het kost 1malig een bedrag.. en het duurt 2 jaar voordat je in aanmerking komt, maar het is iig een begin. Bovendien heb je kans dat als je een kamer krijgt dat deze heel crap is.. en dan weet je tenminste zeker dat je over 2 jaar een goede kamer hebt.
[edit] had erover heen gelezen dat je je daar al had ingeschreven [/edit]

Daarnaast kun je, je ook nog inschrijven bij de sjhu. Daar maken ze gebruik van een lotingssysteem ofzo. Ik weet het niet precies, want daar heb ik me niet echt mee bezig gehouden, omdat ik te lui was je kunt ze altijd een bezoekje brengen in utrecht www.sjhu.nl

Als je echt snel kans op een kamer wilt hebben kun je ook via een commercieel bureau in Utrecht werken. Ik ben aan m'n eerste kamer gekomen via het bureau "Standing" Het nadeel hiervan is wel dat je ze (eenmalig) de helft van de maandhuur verschuldigt bent voor hun diensten, maar je hebt er veel meer kans en het scheelt jou een heleboel zoeken. uhm.. kamerbemiddelingsbureau's heten die dingen geloof ik.

Wat elvenkindje zegt is ook goed. www.kamernet.nl kost niet veel als je wilt reageren op mensen en als je een beetje goed verhaaltje weet te typen over jezelf en waarom je die kamer nodig hebt, krijg je wel reacties van mensen. Alleen maken er veel mensen gebruik van kamernet dus de kans dat je een kamer krijgt is niet erg groot. Of je moet erg goed zijn in hospiteren.
Van de 10 berichten die ik had gestuurd mocht ik 3 keer bij mensen komen hospiteren dus dat is nog wel redelijk

owjah.. aen ls je briefjes/stickers gaat plakken moet je ervoor zorgen dat jou briefje eruit springt vergeleken met de rest. Aangezien er genoeg briefjes zijn voor kamers. En hang ze niet op bij de albert heijn in hoog catherijne enzow, want dan krijg je alleen maar ongure gasten die je een zoldertje of dat soort shit willen verhuren.

Laatst aangepast door FunFair : 30 October 2004 om 11:36
FunFair is offline   Met citaat antwoorden