Onderwerp: Homohuwelijk
Enkele bericht bekijken
Oud 1 November 2004, 19:13   #7
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annomeisje
Het zieligste wat er bestaat zijn homo's die hetrootje gaan spelen. Echt, ik ben erg tegen het homohuwelijk en als het aan mij zou liggen werd het met directe ingang afgeschaft en waren alle homo's gelijk weer onhuwt. Het huwelijk is om een gezin te vormen in mijn ogen. En ik ben ook nog tegen het feit dat homo's kinderen nemen. Dus zij mogen in mijn ogen geen gezin vormen. Op recht in kinderen geloof ik niet. Zeker niet bij homo's. En kinderen kun je wel krijgen of adopteren (nog zo fout iets, ook bij hetro's) bij een huwelijk.

Plus, wees als homo trots opdat je homo bent. Je bent geen hetro dus speel het ook niet.
jij was toch ook lesbisch? dan ben je ook een homo.

maar alleen omdat jij nooit geen kinderen wil(maak ik hierop uit) waarom zou iemand dat alleen omdat hij/zij op het zelfde geslacht valt niet willen?

en speel je dan direkt hetero omdat je graag aan de buitenwereld wil laten zien dat je voor elkaar gekozen hebt?

en je bent tegen het nemen van kinderen door homo's zeg je, maar waarom dan ? ben je niet in staat een goeie ouder te zijn als je homo bent?

ik vind jou maar een apart geval
  Met citaat antwoorden