Enkele bericht bekijken
Oud 2 November 2004, 10:56   #10
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe

Je kunt niet aan iemands gezicht zien of ie in staat is om een moord te plegen, wat vanochtend is gebeurd. Ik deel de mening niet dat het ALWEER een buitenlander is. Een Nederlander had het net zo goed kunnen doen.

Tis niet dat ik naief ben en ook niet dat ik allochtonen in bescherming wil nemen. Maar iedere idioot had dit kunnen doen. En dat kan je niet van iemands gezicht aflezen. Dus Nederlander of niet, het had gewoon niet mogen gebeuren en ik vraag me af waar we heen moeten met dt land.
Daar kan je nog helemaal niets over zeggen. Als het inderdaad blijkt te gaan over de uitspraken van Theo van Gogh te opzichte van de Islam had het niet meer elke idioot kunnen zijn. Ik vind ook niet dat je kan zeggen dat het wéér een allochtoon was, maar ze zetten zichzelf wel erg te kijk dan. Ze bevestigen de vooroordelen waar ze altijd zo boos over zijn als wij autochtone Nederlanders daarover praten.

Het probleem is voornamelijk dat beide groepen (waar je eigenlijk niet van mag spreken) ervoor zorgen dat er (nog steeds) een tegenstelling bestaat tussen de autochtone bevolking en de allochtone bevolking (turken, marrokanen enz.). Belangrijk is dat dit soort acties veroordeeld worden door de NEDERLANDSE BEVOLKING (wat de achtergrond ook is).
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden