Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
Waarom 'ze'
Het is toch 1 iemand die het heeft gedaan?
Waarom zullen we Abdullah de buurman aan gaan kijken om wat iemand die hij totaal niet kent maar wel van zijn 'soort' is heeft gedaan.
Het was 1 iemand die het heeft gedaan, misschien in samenwerking met wat van zijn vrienden ofzo. Maar verder kan je geen enkele allochtoon hiervoor verantwoordelijk houden denk ik.
|
Voor het geval je het niet in de gaten hebt, veel Nederlanders zijn inderdaad zo kort door de bocht dat ze door een actie van één enkele persoon meteen een hele groep mensen aanvallen. Ik heb het over ze, omdat het vaker is voorgekomen. Denk aan de eerwraak op de middelbare school ten op zichte van die docent! Het gebeurd gewoon vaker, dus is het mogelijk om te spreken over ze.
Ik zei dus net dat je dus niet moet kijken naar 'soorten', maar dat de gehele NEDERLANDSE POPULATIE dit soort dingen moet veroordelen. Op dit soort moment moeten ook de allochtone groeperingen zich uitspreken TEGEN dit soort acties. Ze moeten dit dan NIET doen als zijnde een allochtone groepering, maar omdat ze zich zien als onderdeel van de NEDERLANDSE BEVOLKING!