Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik geloof dat je bedoeld te zeggen dat men zich moet verzetten tegen dit soort politieke/geloofsovertuigings acties?
Ik denk dat beide groeperingen er aan bijdragen dat er niet één standpunt komt. De autochtone bevolking blijt er maar op hameren wat de allochtone bevolking allemaal verkeerd doet, wat weer ten gevolge heeft dat de allochtone bevolking zich buitengesloten voelt en optreedt als apparte groep. Terwijl ze zich zouden moeten realiseren dat ze nu in Nederland wonen en dus eigenlijk NEDERLANDER zijn. Ze zouden dan ook moeten begrijpen hoe wij denken en samen met de Nederlander dit soort onmogelijke acties moeten veroordelen. Niet zeggen: "wij als allochtone bevolking veroordelen dit soort acties", nee zeggen: "wij, het allochtone en autochtonge gedeelte van de Nederlanse bevolking samen, veroordelen dit soort acties". Maar ja; utopie?
|
je verwoordt het goed..
heb er eigenlijk weinig aan toe te voegen.. behalve dat ik denk dat de volgende stap toch echt van de moslim kant moet komen.. met een duidelijk statement dat zulke gasten gewoon niet sporen en aan de hoogste boom moeten hangen en dat de islam daar niet voor staat.
dat uigezonden op NL 1,2,3 in het 6 uur journaal zou een hoop goed doen denk ik.