Enkele bericht bekijken
Oud 2 November 2004, 14:40   #49
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Andere normen en waarden omdat het een andere cultuur is ?

Volkert van der G. was een Nederlander.. dus daarom zijn het de normen en waarden van elke Nederlander dat je iemand mag vermoorden als je het niet met zijn ideeën eens bent ?

Dit is een ziek persoon geweest.. en zulke personen zijn er in elke cultuur.. Ook in de verheerlijkte Nederlandse cultuur dus.
Precies..er gebeurt weer precies waar iedereen al zo bang voor is: 'die marokkanen', 'die moslims', etc. En hoeveel zijn het er nou precies? 1 van een enorme groep..en hoe zit dat dan met de Nederlanders? PRecies hetzelfde, en daar hoor je niemand over.

Oh bovendien..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
ik zie het niet echt rooskleurig in als het percentage moslims toeneemt en toeneemt in Nederland.. Nederland is een land van christelijke normen en waarden en geen land van eerwraak en homohaat
Het aantal moslims in Nederland bedraagt momenteel ongeveer 900.00..dus ik vind dat je je niet zo moet aanstellen. Dit soort achterlijke dingen gebeuren in elke bevolkingsgroep, met elke geloofsovertuiging. Scheer niet iedereen over een kam.

Wat ik wel vind, is dat iedereen die in Nederland woont de democratie moet accepteren. Iedereen heeft hier vrijheid van meningsuiting, en wie de mening van iemand anders niet kan accepteren, die sodemietert maar op.

Ik vind het heel erg wat er gebeurt is (en met mij zo'n beetje heel Nederland denk ik), en ik hoop op dit soort momenten altijd dat men zich laat leiden door zijn verstand in plaats van door zijn gevoelens.