Enkele bericht bekijken
Oud 3 November 2004, 21:36   #114
Fallen_Engeltje
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ancalagon
Het spijt me verschrikkelijk maar ik kan werkelijk geen zinnig woord ontdekken in deze post. Zo is het bijvoorbeeld al vreemd dat je iemand blijkbaar een allochtoon vindt omdat ie niet naar behoren Nederlands spreekt, maar als je dan zelf zegt 'maar hun passen zich zelf niet aan' heb je weinig recht van spreken over al dan niet fatsoenlijk Nederlands.

Ik snap ook niet wat skinheads hier in godsnaam mee te maken hebben, maar waar slaat het op dat inmiddels alle Nederlanders voor zo'n malloot zouden kiezen. Dat heel Nederland uit meelopers bestaat lijkt me ook wel ietwat overdreven..

Ook kun je net zo goed een Moslim als een Nederlander zijn, aangezien een Moslim iets over je geloof zegt, en een Nederlander ben je als je de Nederlandse nationaliteit hebt.
Dit is jouw land ook niet, je woont er gewoon in, en jij hoort hier niet meer thuis dan een allochtoon die al 4 generaties in nederland woont (kan dat?)

ja ik wind me op
en bedankt dat was dus een uitspraak van mij alleen dan bedoelde ik em niet helemaal zo
kijk wat ik wil puur wil zeggen is dat nederland op dit moment een leider nodig heeft en het nu zover gekomen is, dat als er nu iemand opstaat als een pim zij het niet extremer dat er dan een heel groot deel van nederland aan zijn voeten ligt puur omdat hij dan zegt wat een groot deel van nederland denkt
  Met citaat antwoorden